Friday, June 10, 2011

tajuk-less

"haaaa tuuu diaaa..." ayat typical salah seorang budak dalam batch aku..

Siapa sangka, yang dulunya memang anti habis dengan blog2 ni.. oops, bukanlah anti, cumanya kurang berminat.. katanya dia x suka blog, banyak tulisanlah, malas nak bacalah.. tapi sejak 2 menjak ni, (atas sebab2 tertentu) dia terpaksalah jugak untuk tulis blog.. patutnya belum "dipublishkan" lagi blog nyer tuh.. tapi sebab aku ni memang agak nakal sikit, curi2 gak tengok. (Sampai menjerit2 budak tuh..huuu).. guess what... SUPERB! metro-redline-nama-station- dirahsiakan got talent i tell you! tetiba rasa blog sendiri macam sampah..T.T

Just hoping dia teruskan "kerjaya" ni sampai bila2... yer.. hwaiting!! ooh sudah ade unsur k di situ.. =P - i'm drowning...blup3-


#rupa2nya kalau aku ada adik, hebat jugak aku menyakat orang ek... nampaknya hasil sakatan abang aku selama beberapa tahun yang lepas dah berjaya diaplikasikan oleh aku! ngehehe...

........
tatkala cuaca yang semakin panas, disaat harga kipas di pasaran makin mengarut, hanya dialah aku duk kibeh2.. uhuk uhuk..



The best comment of the year goes to : "drumroll" - my ibu!!!! comment utk post lepas


"adik tak pernah dengar ibu puji adik,sebab yang dengar orang lain."

uhuk uhuk... malu lah.. *blushing for few minutes*

#cakap pasal comments ni, teringat suatu masa dulu pernah ada anon yang comment pedas2 kat blog ni.. tapi sejak beliau dah femes.. kurang dah agaknya cili tuh.. *pedas lagi sedap woo!*







p/s exam dah makin dekat, tapi kenapa still relax ni? is it a good sign or a bad one? urghhh, risau sebab x risau..

*kibeh - kibas la..tu pun x tau!

2 comments:

eNdY said...

lawa gile pic!

i.am.me said...

ye ek..?? hee thnks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.