Tuesday, December 29, 2009

superwoman

and she is my ibu!!!


Wanita paling hebat pernah aku jumpa..
berbagai2 kisah ada padanya..
dialah pendakap terbaik,
setiap pelukannya memberikan kehangatan, keselesaan
(walaupun kat msia sememangnye panas)
dialah penasihat terbaik,
setiap kata2nya sentiasa memberikan aku semangat dan nafas baru..
malah, lawak jenakanya juga menceriakan hari-hariku..
dialah pendidik yang terbaik,
tidak perlu Einstein mahupun Hawking di sisi,
didikannya padaku, menjadikan aku manusia di dunia ini
dialah wanita terhebat,
kerana dia, lahirnya aku di sini.. Alhamdullilah

ibu, kaulah ratu di hati ku!


selamat hari lahir yg ke 54...


love u till the end!! muahhs

p/s ibu saya kalau amik gmbar, selalu x pndang camera.. kira cam style2 org dulu la nih, amik gmbar pndang tepi..hehe

1 comment:

Nur Ali said...

meah
ur superwomen has bigger eyes than urs!haha

hey,goodlux histo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.