Thursday, November 3, 2011

2NE1!

alhamdulillah3.. semalam genap 21 tahun aku menghirup nafas dibumiNya ni. syukur tak terhingga! Lebih bersyukurnya aku bila masuk bulan ni, macam2 benda best yang berlaku. Antaranya Palestine menang dalam voting untuk diterima masuk UNESCO, Hagia Sophia yang kat Istanbul tu akan ditukarkan daripada muzium kepada masjid, birthday aku jatuh pada bulan Zulhijjah, dan ibuku sedang mengerjakan haji di tanah haram, dan2.... haa, negeri sembilan menang piala Malaysia..hikhik

Walaupun dah x berapa excited menyambut hari lahir ni (sebabnya yang paling significant bila transformation dari 19 ke 20.. so lepas 20 onwards, rasa macam tu je la..heh heh..), tapi wish2 dan doa2 family, saudara2, kawan2 (lama, baru) memang menceriakan hari2 aku.. thanks anda2 semua..

Macam biasa, birthday aku sentiasa disambut bersama2 dengan "kembar" x seiras, x serupa.. Housemate yang juga lahir pada tarikh yang sama tapi berlainan tahun. Tapi last2 dia join sekali wat surprise (xla surprise pun =P) untuk aku..haha.. Sebabnya housemate lain yang bancuh kek, semua buat dalam bilik si kembar aku ni.. siap dia tanya cukup x gula, tepung bagai..hhehe.. comel2..

jazakumullah kepada kamu2 yang bertungkus lumus menyiapkan kek, pizza untuk birthday kami.. Moga persahabatan kita berkekalan dunia akhirat, and moga bukan hanya kerana kepentingan semata2, tapi kerana Dia..

Last year's picture
credit: elya

unik kek pisang anggur tirah n radzlin ni =)

pizza ni jauh datang resepi dia

Ni surprise sungguh ni... lagi gempaq la nampaknya aku masak..huhu.



p/s dah bolehlah register untuk mengundi ni.. hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.