Monday, January 2, 2012

selamat datang 2012



dam dam dum... bunyi mercun~

2011 adalah tahun yang sangat2 pelik untuk aku.. separuh masa pertama (dah macam bola pulak) busy memanjang, buku xley renggang walau seminit (fuyooo), separuh masa kedua brape minit je aku bersama dengan buku.huhu.... Sem lepas aku jadi A, sem ni aku jadi Z.. drastik sungguh perbezaannya.. Mak sendiri terkejut nak....!!

Berlawan dengan budak ni buat snow man.. hehe...

Memandangkan cuti semester aku bulan 7 sampai awal disember, so bagi aku tahun baru aku adalah bulan disember. So xdelah perasaan sangat pun nak masuk tahun baru bila masuk januari .. Tapi tahun ni ada kelainan sikitlah.. Kalau tahun lepas malam tahun baru duduk tepi tingkap je tengok bunga api, tapi tahun ni maju selangkah pergi ke Park Sokolniki tempat aku jatuh cinta..woops! (tempat jatuh main ice skating sebenarnyer) Memang x menghampakan, best jugaklah kat sini.. Walaupun bunga api x semeriah tempat2 lain, tapi x kisahlah kan.. Apa yang penting, pengalaman! Walaupun bilangan ahli rumah yang semakin berkurangan, tapi alhamdulillah dapat jugak berenjoy bersama2 lagi..

bergambar dengan kancil/rusa terbang (kecomelan masing2 terserlah uuu~)

gaya 24/7 sikit..ngehngeh..

Esok paginya kami ber ice-skating pulak kat park yang sama. Mulanya malas nak pergi sebab kawan ajak pergi pagi2..tapi bila tengok kat luar tingkap, SUBHANALLAH!! cantik sangat!! Kalau duduk rumah memang rugi. Musim winter ni cuma kadang2 je ada hari yang salji dia tebal, tapi cuaca x sejuk sangat, sedap2 jer.. dan pagi tu macam tulah keadaannya.. Masuk pulak taman tu yang ada banyak pokok2, dengan setiap ranting pokok tu disalut dengan snow.. huhu... memang ciptaan Dia xde bandingan! nak nangis wooo!!

orang2 dah semakin ramai, baru bangun letew!

Snowman kami! *abaikan gaya member saya di sebelah itu=P*

Dengan status pelajar rusia yang x berapa sedap didengar sekarang ni, memang honestly sedikit mengganggu jiwa raga, rasa sedikit terkilan, menyesal.. Tapi bila difikirkan2 balik, dengan pemandangan indah yang bukan semua orang dapat rasa, dengan dapat berjumpa dengan makhluk2 Allah yang macam2 ragam, dan yang paling penting dapatnya mengenal Allah kat bumi rusia ni, rasanya semua ni dah cukup untuk aku. Just can't ask for more! Alhamdullilah =)

Ada sesape nak ais kepal?

sempat posing kat tengah jalan, sebab xde orang!


oklah, harap2 tahun ni kurang sikit dah post2 yang emosi2 ni, x best! and moga tahun ni lebih maju setapak dari sebelum2nya..amin~

2 comments:

iwe feat redz said...

hooooaahh! somebody pakai camera baru! haha

weyh, matikan la word verification ni.semak je nak comment pun payah

i.am.me said...

hoi... ntahla.. ak pn xtau cmne nk ubah..tgk la nnt

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.