Friday, September 27, 2013

Tahun akhir sudah!

Kurang dari setahun ,dengan izin dan kuasaNya aku akan menamatkan 6 tahun pengajian aku di bumi bertuah ini.. (dah tahun akhir baru nk cakap bertuah.. sebelum ni sumpah seranah je kan) Tapi payah nak cakap "Rasa macam baru semalam 1st year" sebab sejujurnya memang terasa jugak lama duduk kat sini. Mungkin dengan ujian yang datang tiap-tiap tahun, ujian-ujian yang bagi aku agak kreatif dan unik yang tak bleh terpikir kat orang pun terkena kat aku, maka memang terasalah penat jugak hidup kat sini. Tapi macam mana sekali pun, Alhamdulillah aku berjaya jugak harungi semua tuh..(Nak tak nak terpaksa).. Bila dipikir-pikirkan balik, terasa rugi sebab tak catitkan pengalaman/ujian tu dalam diari ni.(makin tua makin malas). Harapnya dah masuk tahun 6 ni (tahun honeymoon) bila ada masa aku akan cuba update balik mana-mana yang aku teringat..Harapnya blog ni akan jadi penyimpan kenangan-kenangan sepanjang hidup merantau di bumi rusia. (tetibe rasa shedey pulak~)

Terima kasih ibu sebab bagi semangat untuk adik update balik blog.. tak sangka ibu menanti-nantikan post2 adik.. hehe
Nampak ayu pulak dalam gambar ni kan.. hehe.. 



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.