Sunday, October 13, 2013

Tulis dan simpan

Salam peeps!

Banyak sgt benda berlaku 2-3 hari ni.. Something big! Really big happened to me.. Kat aku!! Tau x kat aku yang masih bayi2 lagi ni!! Tapi nak buat macam mana kan, masalah datang kat kita, kita kene cuba selesaikan jugak walau macam mana susah pun.. Sebelum post  yang ni, ada 3 post yang aku simpan dalam draft.. Dah luah-luahkan di situ, dah tekan publish. 5 minit kemudian, baca balik trus tekan save masuk draft.. Tak jadi nak post.. Sebab banyak hati nak kene jaga, maka biarlah hati ni merana sorang-sorang dia.. Kalau nak diceritakan pun sure orang tak akan percaya.. Moga Allah mengampunkan dosa-dosa kita yang bertimbun-timbun ni moga hati kita bersih dan ringan.. Seringan burung-burung suci yang tak pernah buat dosa kat bawah ni :) Allah tolong bagi kekuatan kat diri ni.. Tolong sangat2.. 

By the way, selepas beberapa bulan tak berusrah, baru start usrah pertama harini.. Alhamdulillah Dia masih bagi aku peluang.. :)


       
Suka sangat dengan gambar ni.. X edit ape2 pun, tapi aku yang sangat obses dgn effect sillouette dari sinar matahari ni memang buat aku puas hatilah! :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.