Sunday, April 5, 2009

I cry and I cry some more...


1.32 pagi, jam di laptop ku. Alhamdullilah, berkat aku menontonnya hampir setiap hari, tak kisah la waktu tu ader exam ker, esoknya ader anat ker... akhirnya berjaya jugak aku menghabiskan 60 episode SpaQ 2. (hehe..memang hampeh, bukannya berjaya menghabiskan baca nota anatomy or histology ) Around 2 bulan lebih jugak aku amik masa nk menghabiskan cerita nih. Duk gelak sorang2 depan laptop, pastu menangis plak, lpas tuh condem pelakon dia over la itu la ini la, hmm..... So lepas nih, dah boley fokus balik utk study (hmm, iyolah tuh..).

Last episode aku tgk tadi, boley kata happy ending jugakla. Macam biasa berlinang jugak air mata aku.....(bukan ape, habuk masuk mata..hehe)..


Tapi yang nih aku menangis lagi..(bukan sebab habuk tau..). Kakak usrah aku tulis blog pasal adik2 usrahnya.(Kami dulu sama usrah, tapi lepas tuh dia kena tukar untuk jadi naqibah group lain). Dia kata dia rindu sangat kat kitorang.


"benar..memang aku rindukan usrah aku...aku sangat2 rindukan mereka..aku sangat2 merindukan suasana untuk berbincang dengan mereka...aku rindu suasana berkongsi cerita dengan mereka..aku rindukan suasana mencari masa untuk memikirkan apa yang perlu aku sampaikan pada mereka...aku benar- benar rindukan mereka!"


(ni bukan dialog dari cerita SpaQ tu, ni aku amik dari blog dia)

Berlinang lagi air mata aku, oooh sekarang baru aku tau macam mana rupanya sayang seorang kakak terhadap adiknya.( abg2 ku jgn terasa plak, kasih sayang kamu semua juga sama hebatnyer...hehe, kang ader yg merajuk plak!!).




Kak Farahin, janganlah kamu bersedih. Sesungguhnya setiap perpisahan itu akan membuatkan kita lebih menghargai dan lebih menyayangi.


Mood agak sedih la malam nih.. Nak plak cerita spaQ dah habis...I_I

Ehy lupa nak tambah pengajaran ckit.. byk sgt membuang masa tgk cerita spaQ 2 = lagha jer. Adik2 semua jgn ikut yer.. Saya pun tgh nak bertaubat nih..hehe(ceceh, mentang2 aku dah abis tgk...) lol

4 comments:

Ummu Mujahid said...

salam,doakanlah kakak awak dan ingatlah nasihat yang pernah diberikan..nice blog..Insya Allah,,

^__^ said...

mi kasih sayang korang buat aku jelous tol hihi... anyway moga kita suma sentiasa berada dlm ukhwah fillah nie

Anonymous said...

muahaha.. spa-Q ek! report current naqibah awak! =P

usrah rocks!!

i.am.me said...

kak iman!!!! nakal u..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.