Sunday, May 8, 2011

B to the I to the G ~



salam..

Happy mother's day IBU!!!!!

hmm, aku ni x reti nak mengekspresikan perasaan sangat (tapi tang expresion gile2 tu laju je plak..haishh), so x reti lah nak mengayat2 jiwang ni..Tapi yang penting mak kita sendiri tahu yang kita sayang sangat kat dia..kan ibu kan <3
=)

..........

C dneom pobedi untuk semua warga russian!! Disebabkan adanya perayaan ni lah, dapat aku cuti hari isnin (hari isnin ni hari yang paling hectic, fyi)..yeahoooo!!! =D
owh yer, tetibe sangat2 teringat kat memori zaman2 hingusan dulu, at this day, 2 years back.. LOL.. aimi2...

...........

Finally, dah ade kawan aku yang bakal pecah tradisi utk menghabiskan zaman bujang nye... awww... tahniah! =))

............

Semalam aku berjaya buat something yang bagi aku agak susah nak dilaksanakan...

Bila kita dah belajar banyak sangat teori (dalam usrah), dan sekarang ni bukan takat terima je teori tu, tapi dah sampai tahap menyampaikan kat orang lain pulak..bila tiba masa nak mempraktikkan teori kita tuh, fuhhh SANGAT SUSAH! Tapi orang kata ilmu tanpa amal sia2.. Dan orang jugak cakap, kita jangan cakap x serupa bikin..So, dengan tekad yang kuat (walaupun "kawan2" kat kiri kanan duk berbisik kat telinga supaya aku ubah fikiran aku), aku pun menetapkan keputusan untuk buat apa yang aku patut buat.. well, i'm kinda proud of myself...truely...hehe...

Semalam terbaca ayat ni 4:115 "Dan barang siapa menentang rasul setelah jelas kebenaran baginya, dan mengikuti jalan yang bukan jalan orang2 mukmin, Kami biarkan dia dalam kesesatan yang telah dilakukannya itu dalam neraka Jahanam, dan itu tempat seburuk2 tempat kembali."

Ya Allah, janganlah Kau golongkan kami dalam golongan orang yang dibiarkan sesat tuh... amin..

tapi kan..tapi kan.... kite sedang sedap dalam kesesatan tuh.. cammane ni.. yang tu tu, satu tuuuu jeeee... ish tut betul! hehe.. sowi =P

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.