Monday, September 7, 2009

"benci tahap gaban"ed

Apakah Negara yang paling bangang yang pernah wujud di dunia?
Siapakah rakyat yang paling bangang yang pernah wujud di dunia?
Jawapannyahanyalahsatu –iaiturusiaku,Negara “tercintaik”!!
Pesanan dari hati ke hati wat org2 kampung2ku, kalau orang2 dari Negara ni dtg ke Malaysia or mane2 yang korang jumpe, jgn cakap sepatah haram pn bahasa inggeris mahupun ape2 bahasa yang diorng paham, biar diorng menggelupur x paham ape2. Kalau korng nak jual ape2 barang kat diorng, jual lah dengan harga yang paling mahal, smpai x sorng pn mampu nak beli. Kalau diorng nak mintak tolong ape2 bantuan, jgn sesekali ringan tgn nak tolong diorng, baik tolong orang2 lain yang dlm cerita “Bersamamu“ tuh.
Ni dah masuk thn ke2 dah aku kat sini, mmg dari mula jejak sampai skang masalah asik x setel2, agak2 camne lah life kat Malaysia, mesti sempoi abis..
ARRRRRGGGH aku tgh tension tahap bapak nyer bapak nih..

Ditulis pada 4 Sept sebab internet xder lagi kat hostel aku yang macam bangang ni! Sekian terima kasih.. kinikulega...

currently i'm crazy on faizal tahir!! malaysia 1

10 comments:

tqah mamat said...

benci btol kat org rusia nie..
rilek2..
jgn mrh2 bulan2 pose nie..
sme la jgk ngan ktorg kt mesir nie..
mybe arab lagi ok kot kalu bce cter aimi la..
jgn mrh2 k.. chill!!! :)

nama saya aya said...

meahhh
rilek la babe

heeeeee
jum baca physio~~

ai@reel said...

cian dia....lain org lain ragamnya,banyakkan bersabar....

iwe feat redz said...

hehe..mantap la ko~ yeaahhh!!! ganas seyh ko..meh la dtg us~

Anonymous said...

trust me.u'll have the right amount of patience when u go back to Msia.Russia helps us over come over impatience.i believe in that =)

sD said...

wah.satu luahan perasaan yg terbaik :)
but do look on the bright side.not everyone is like what uve mentioned.and for the expensive stuff, maybe it is just the way of life here.maybe everything is just expensive :)

i.am.me said...

mmg tahun ni xtau la cmne puase aku, asik duk geram sane sini kutuk sane sini, mntak Allah ampunkan dosa aku n terima ibadah aku..amin.. thnks for those yg bg nasihat..hehe

tqah: wei, ak g egypt aritu baik je org arab2 tuh,siap ckp ni hao lg, dia ingt kite org cine kut..hehe

aya:ionkina, paling mantop!!

ai@reel: tq..btui2

iwe:nk dtg us.. boleh jer..tp ko kate org us baik2 kn.. xdpt nk kutuk..hahaha

ananymous: btul tuh..elok sgt la..nak jd doc kene bsabar ek.. xde la marah dpan2 pn,juz mluahkan prasaan jer..x elok simpan2kn..

sD: btul mmg x sume cmtuh, tp yg aku jumpe dlm wktu tuh sume cmtuh.. x ker bengang namenye..

syahir said...

haha..
u're not alone orh..
agaknye sume org kat sini rase cam gitu..
=D..
chill2..
hihi
=)

i.am.me said...

hehe..gud to know dat!!
da chill da skang, tu kisah lame yg lambat diterbit.

khalil said...

haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.