Sunday, October 25, 2009

i'm studying movie

Malam Sabtu, dengan harapan nak stay up sampai pagi, or at least smpai kul 3 or 4 ah..kononnyer nak study gila babi... tapi macam biasa.. bila laptop di depan mata, internet plak nak kata x laju, laju... nak kata slow, x la slow mana.. so aku pun bukak la youtube. Kononnya macam x nak elak aku terngantuk and as a medicine to keep me stay up..
Aku bukak history, bukak balik web page masa aku tgk cerita White Girl, kat tepi tu ade link untuk video2 lain kan, so aku pun terasalah nak tgk cerita ni... namanyer Fingersmith. (Sejak kebelakangan ni aku terminat untuk tgk cerita2 yang slooow mooww, mcm best plak).. Memang x pernah dengar pun movie ni, and xtau pun cerita dia pasal per. So bermulala dari 1 part smpai ke part yang lain.. (Kalau perasan aku da banyak cerita pasal movie plak, bukan nyer yg part study tuh...hmm tu la..)
Bacenyer 2 3 ayat, pastu tgk cerita 1 2 part. Bace lagi 1 pg, pastu tgk lg 2 part cerita.. last2 stay up aku ni dirugikan dengan menonton cerita (in which, later, aku discover yang cerita aku tgk ni bkn movie tp drama) Ahh sudah, patutla byk sgt part nyer.. Aku ni plak bila da tgk movie (in which aku mmg kaki movie) mmg pay 101%, kesian ckgu Histo aku, dia mengajar kat kelas, aku bley plak tido..sorry ckgu!
Hmm anyway, just nak kata, (pada diri sendiri actually), tolonglah!!!! Bila kata nak study tuh, focus la betul2, niat betul2 sebab apa nak study tuh, kalau x, rugi jer mata lebam x cukup tido, ilmu x dpt byk mane pun, haishh~~
p/s xyah la tgk cerita fingersmith tuh, cerita White Girl xpe!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.