Sunday, October 4, 2009

proud to be one -100th post ED

Assalamualaikum n selamat semua..
Huhu lama btul aku x post blog nih, this week memang busy la, dgn open house aritu, (ak berbangga sbb da reti masak rendang mantop, n kuah kacang tuh kire lpas ah gak..hehe), dgn colloqiums, dgn masalah jiwa..LOL..
Anyway, aku nak spend some time sempena post ak yg ke-100 nih..hehe..
So, mulanya ak berjinak2 dan berkecimpung dalam blogging2 ni adalah galakan dan sokongan sepenuhnya daripada abang rudin. Atas sebab aku nak fly ke Rusia nih, so dia kate buatlah blog, nanti amik gambar byk2 kat sane, n postkan kat dalam blog, ley la dia n family yang lain tgk...hmm last2, dia la org yang paling least tgk blog aku..hampeh tul.(hehe, tu sbb berani tulis kat sini, sbb tau dia x kan bacenyer, tp kalu bg din bace jgn marah ek =P...hehehe). Before ni, mmg x pernah terlintas pun nak tulis blog. Pelik bila bace blog orang lain, aku terfikir, rajin btul diorng post2 blog nih, lebih baik practice tulis rumusan ker, essay ker, karangan ker utk exam. (ni pemikiran waktu zaman2 sekolah..haha..)
So sejak menapak di bumi dingin nih, ak pun antara orang yang paling excited amik2 gambar nih, dgn harapan nak postkan kat blog utk tatapan umum.. Aku mmg x suka menulis, x kisah la nak tulis essay ker,(tu sebab karangan SPM dulu hampeh..hehe..tp lpas gak.LOL), nak tulis diari ker, ape2 je la.. Tapi as time goes by...cewah.. nak lak bile dah duduk kat Rusia nih, macam2 bende yang best,kureng best, n x best langsung berlaku and terasa seronok utk aku nk share kat semua org..so makin banyaklah tulisan yg korang jumpa dalam blog aku nih.
Dari sesimple2 base hitam, and profile seciput, skang layout da letak lagu la, chat forum la, traffic la, and siap ader followers lagi.. Yang followers ni ak ltak sebab mulanyer aku terperasan ade 1 follower tertulis kat dashboard aku, so ak pun letak la followers kat dlm blog nih.. n daripada sorang tu terus meningkat jadi byk nih (walaupun x sebyk org lain, tp i'm proud sbb ader jugak org minat blog aku nih..hehe..)
So sempena post kali ni special ckit, so aku nak amik kesempatan nih utk mengucapkan tq utk semua pembaca blog aku yang setia membaca kerenah2 aku, gile2 aku, rungutan2 aku..hehe.. To all commentors pulak, tq utk semua pendapat korang, responds korang n pape jela yang korang wat kat dalam blog aku nih..
my kiss to all readers~

p/s actually ade azam baru dgn blog aku nih..harap2 "azam" tuh tercapai...amin

4 comments:

Anonymous said...

masalah jiwa?..

kumb said...

x ske tulis????
nota anat dh mcm buku atlas.. :P

sD said...

wah.100.moga teruskan tulisan :)

i.am.me said...

Anon: hmm x la masalah jiwa, tp kira cam jiwakacau la..cehhh
Kumb: ehy, ko nk puji pn agak2, suke hyperbolickan crite... anat tu lain story..hehe
sD: tq2!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.