Thursday, February 19, 2009

sesayu salju yg layu



Hari ni, akhirnya sang suria menjejakkan dirinya di bumi Moscow sambil mencurahkan cahaya dengan gilang-gemilang. Hari ni cuma 2 degree jer..tp still sejuk jugak sebab "dis is Russia man!!" Rasa-rasanya, winter da nak abis kut.. salji2 yang menjadi teman karib selama 3 bln ni nampaknyer terpaksa berpisah buat sementara waktu.. terlihat ais2 yang mencair tu... tetiba teringatkan tentang kesedihan dan kesayuan..hmm.. Entahla.. sejak menjejakkan kaki ke bumi dingin ni, macam-macam sgt sungguh amat banyak yang ter (cukupla tuh..) dugaan yang ak lalui.. nak listkan rasa malas la plak.. Bila satu bende da OK, satu bende yg KO plak dtg. Lpas 1..1... (nada mengeluh ckit) hai.. penat, memang penat..
Tapi kan, nak cerita pasal aku n Dia. Aku ni cepat lupa..bila susah selalu ingat kat Dia. Tp bila da senang, fuh..terus x ingt dunia.. Balasan nyer..haha.. padan ngn muka s'dirila (yg agak comel tuh) .. Hari tu, laptop ak yg tetiba plak rosak tu da selamat sampai kat tgn aku ni. Da dpt jer laptop mula la, mengadapnyer 24 jam.. tp alhamdullilah solat x tinggal.. cumanyer aku dan Dia boleh "feel" something wrong somewhere.. Yela, sembhyg x khusyuk, ..doa pun x berkat, belajar pun x fokus.. kirenyer cam x ikhlas la hadiah yang ak kasi kt Dia. And so sekarang Dia pun nak tunjukkan kat aku, biar aku sedar ckit.. Iaitu 1 lg coobaaannn. Kad bank plak wat hal.. Arghh tension!! Skang ni duk kire2.. cukup x duit ak nk tampung selama 4 bln lg kat sini..hmm.. Aimi...Aimi.. tula. Sape sruh cepat sgt lalai..kan da kena.. Tapi pape pun, ak tetap redha.. sesungguhnya Allah lebih mengetahui!! betul x kawan2..
Posted by Picasa

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.