Monday, November 2, 2009

aku masih belasan thn lg!


Allahdullilah Allah masih bagi aku peluang untuk meneroka alam ciptaanNya.. Hari ni genap 19 tahun aku bernafas di muka bumiNya..
Tq ibu and ayah atas segala pengorbanan yg x terhitung banyaknya........... Kalian adalah parent yg terbaeek!
Tq to abg2 n kakak2 ipar yg selalu menceriakan keadaan, bg nasihat2 yg kekadg tah pape tp still bermakne...LOL
N last but not least, of coz tq 2 semua kawan2ku, kawan yg dari sekolah rendah dulu, sri ampangn, MRSM, INTEC, kt MMA ni, semua2 ah atas wish birthday korang!



OMG, its snowing!! for real?!!
Alhamdullilah, hajat aku TAHUN LEPAS untuk menyambut birthday bertemankan salji tertunai juga tahun nih.. Mmg almost sebulan lebih cepat tahun ni salji turun.. Tapi aku excited jer.. yela, dpt jadi winter baby..hehe

Cheese cake beb!!

Owh yer, for dis yr's birthday, geng2 aku telah berjaya buatkan cheese cake (handmade beb, dgn penuh kasih sayang tuh, 2 sebab sedap!!) sempena birthday aku n Nana(dia pun birthday same ari ngn aku).. At first mmg x caye, da la aku ni minat giler cheese cake..haha.. tp hakikat yg sebenarnyer, mmg diorng buat, really2 appreciate it!

I got a cactus!!!

Haha, the one dat I crave since pindah Kuzmin..tetiba teringin nak bela pokok cactus plak.. dis one was given by Ayu n Tirah.. Ni mesti sebab Ayu dgr ak nak beli cactus..x sangka dia da belikan.. right now comel jer cactus tu duk kat depan aku..love it3!!!!! tq guys!!!

10 mins lagi laaa!!!
Haha, this is funny.. Anat-mate aku, Jasper call katenyer nak amik video anat Lydia utk study.. So aku kate ok la dtg jer amik... x lame lepas tuh dia call balik, dia kate dia malas nk dtg, n suruh aku hantarkan ke bilik dia..aku kate aku lg la malas sebab nk kene siap2 pkai tudung lg, biar dia je la dtg amik. so kitorng pun argue3, smpai la aku surrender(sbb dia penah ajar ak biochem aritu..kasi can~). Aku kate kalu nk aku anta, lg 10 mins ak dtg, ade hal ckit.. hehe... mase tuh da nk masuk kul 12 da..aku pun terfikir something, tp x kan laa kut...
ketuk3 n bukak pintu, diorng pun nyanyi la epy birthday utk aku.. kire da belated la sebab da masuk 3 ari bulan, gara2 10 mins aku td..hihi.. hmm mmg x sangka btul geng2 anat aku ni =)


Aimi la belanja..
lepas control yg tah ape2 (sbb ionkina x dtg plak..adoiyai), Evana pun ajak g mkn celebrate birthday aku.. Bukak2 wallet2, alamak kosong..SERIUSLY.. sebab da abis beli bureosh..hihi.. Budak2 laki plak jahat, ade ke patut sruh ak yg blnjer.. Makan kt East Bufet, (tgh kenyang lg nih), total sume da 6199Ru = almost RM600 gak la..tp xde la aku byr, da xde duit kut..tp td hope korng blnje la akunyer ek..

2 comments:

.M. said...

i hope im not too late towish u happy bday???
haha winter baby..funny.=)

gdluck in russia.!

xxMarlisa

i.am.me said...

thnks dear!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.