Friday, November 20, 2009

dadah baru, baeek punye!

yup, aku mengaku..
kini aku adalah penagih...
disupply oleh seorang kawan aku ini...
kini, bila da dengar mesti nak dgr lagi...
kalau xdgr, mmg 1 bdn terketar2...
n sekarang aku nak kasi korang plak rase ape yg aku rase..




Introducing.....


siapakah mamat ini?

adik beradik Ziana Zain kah??
budak batch kita, Mahesh kah??
kenapa dia duk kat tepi keretapi??

Actually aku pun xkenal dia, tapi aku terjatuh cinta bila mendengar lagunyer. At first dgr macam nak sama dgn Outlandish jer, tp bila dgr lagi, adelah kelainan dia... So korang gi la search2 kat you tube tuh, ley kate semua lagu dia best gaban! Enjoy!!





p/s Hari ni kitorang nak gi circus kat Universitet. xde la excited bebenor nak gi. Tp teringin gakla nak tgk circus kat Rusia ni, manelah tau, kut2 binatang2 kat sini ley wat break danceker, zapin ker~

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

About Me..ek?!

My photo
moscow, Russia
Pelajar perubatan tahun 5, 1st Moscow State Medical University (MSMU), Rusia. Anak jati Negeri Sembilan. Masih lagi belajar dan belajar dan belajar dari kehidupan ni.